تازه های خبر

تازه های خبر
متنوع و مفید 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان تازه های خبر و آدرس letka7.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 با حضور دانشجویان دانشگاه های افسری ارتش در قالب هیأت معارف جنگ شهید صیاد شیرازی در یادمان شرهانی، امیر سرتیپ دوم بازنشسته علی رزمی با بیان رشادت های رزمندگان در این منطقه گفت: شرهانی را با نام عملیات محرم و شهدای آن می شناسند.

در ادامه بازدید دانشجویان دانشگاه های افسری ارتش از مناطق عملیاتی جنوب در قالب هیئت معارف جنگ سپهبد شهید صیاد شیرازی، صبح امروز چهاردهم اردیبهشت، یادمان شهدای شرهانی مورد بازدید دانشجویان قرار گرفت و پیشکسوتان دوران جنگ و حماسه به تشریح  عملیات محرم و فتح المبین پرداختند.

در این بازدید که در سالروز شهادت حضرت امام موسی کاظم (ع) برگزار شد، دانشجویان دانشگاه های افسری ارتش با برپایی مراسم مداحی و سینه زنی رنگ و بوی خاصی را به یادمان شهدای شرهانی دادند و پس از آن نیز با حضور فرماندهان و یادگاران دفاع مقدس به تشریح منطقه و عملیات های آن پرداختند .

امیر سرتیپ دوم بازنشسته علی رزمی از فرماندهان و یادگاران دوران دفاع مقدس در تشریح عملیات محرم و فتح المبین به دانشجویان گفت: منطقه شرهانی و فتح المبین یاد آور روزهایی است که رزمندگان اسلام در مقابل دشمن خون خوار ایستادند و اجازه ندادند که وجبی از خاک مقدسمان را به یغما ببرند .

سرتیپ دوم رزمی در ادامه با بیان اینکه منطقه شرهانی و فتح المبین برای همه شناخته شده است، گفت: در این مناطق خون های پاک شهدای زیادی به زمین ریخته شده است. آنها جوانانی بودند که به ندای بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران لبیک گفته و با حضور در جبهه های حق علیه باطل، دشمن گستاخ را از خاک کشور بیرون راندند.

این یادگار دفاع مقدس در بخش دیگری از سخنانش به دانشجویان دانشگاه های افسری ارتش اظهار داشت: امروز شما جا پای بزرگانی گذاشته اید که خالق حماسه و جهاد بودند و سال ها این افتخار ماندگار خواهد بود و نسل به نسل رشادت ها و دلیر مردی های آنها بازگو خواهد شد. شما باید از این حضور درس بگیرید و از پیشکسوتان کمال استفاده را برده و توشه گرانبهایی را از این سفر معنوی برای خود به یادگار ببرید و در آینده نزدیک در مجوعه یکانی خود استفاده کنید.  


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: ارتش جمهوري اسلامي ايران ، دفاع مقدستازه های خبر
[ جمعه 17 ارديبهشت 1395 ] [ 1:45 ] [ رضا ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 11
بازدید دیروز : 19
بازدید هفته : 11
بازدید ماه : 2642
بازدید کل : 84209
تعداد مطالب : 2503
تعداد نظرات : 399
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->